Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Socknat, James |
---|---|
Titel | Diversity-sensitive interventions in curriuclum, textbooks, and pedagogical practices: guidelines for international assistance agencies. |
Quelle | Aus: Roberts-Schweitzer, Eluned (Hrsg.): Promoting social cohesion through education. Case studies and tools for using textbooks and curricula. Washington, DC: World Bank (2006) S. 139-154
PDF als Volltext |
Reihe | WBI learning resources series |
Beigaben | Literaturangaben S. 154 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-0-8213-6465-9; 978-0-8213-6466-6 |
DOI | 10.1596/978-0-8213-6465-9 |
Schlagwörter | Lehrerbildung; Multikulturelle Gesellschaft; Schulbuch; Richtlinien |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2016/1 |