Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJensen, John
TitelRethinking common core.
The missing piece sabotaging its success.
QuelleLanham, Maryland: Rowman & Littlefield (2015), IX, 68 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781475820669; 9781475820676
SchlagwörterUSA; Common Core State Standards (Education); Education; Standards; United States; Educational change; Effective teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractThe hole we were in -- How the problem arose -- How common core solved the problem -- The objections to common core -- How standards create a problem -- The clue from your use of paper -- How the response addresses the problem -- Why students retain so little -- How a simple idea can matter -- An effective solution -- How you can apply the solution -- How you can help students assimilate knowledge -- How teachers may handle levels of ability -- What it means to learn a whole subject -- How you can help students be creative -- How this approach remedies the learn and lose system dominating us education -- How you can motivate students to cooperate -- How to include parents -- How students can perform publicly -- How to meet required testing -- How to test exactly what students know -- How testing can energize students -- How quickly you can make these changes -- What we can expect of common core.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: