Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSnell, Martha E.
TitelRethinking Effective Instructional Practices: A Response to Copeland and Cosbey
QuelleIn: Research and Practice for Persons with Severe Disabilities (RPSD), 33-34 (2009) 4-1, S.228-231 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1540-7969
SchlagwörterStellungnahme; Teacher Effectiveness; General Education; Teaching Methods; Educational Practices; Disabilities; Severe Disabilities; Models; Intervention; Academic Achievement; Goal Orientation; Individualized Education Programs; Inclusive Schools; Individualized Instruction; Interpersonal Competence; Regular and Special Education Relationship
AbstractStudents with disabilities should not only be members of general education classrooms, but must also be able to learn meaningful skills in those settings, not just socialize with peers. This article reviews effective teaching methods and their contextual fit with the working of a general education classroom. The response to intervention (RtI) framework is used as an organizer for rethinking how teachers go about designing instruction in inclusive settings. (ERIC).
AnmerkungenTASH. 1025 Vermont Avenue 7th Floor, Washington, DC 20005. Tel: 202-263-5600; Fax: 202-637-0138; Web site: http://www.tash.org/publications/rpsd/rpsd.html
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research and Practice for Persons with Severe Disabilities (RPSD)" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: