Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAriza, Eileen N.
TitelTESOL Tutor Time Homework Center: A Collaboration of Volunteer Preservice Teachers in the Public Elementary Schools.
QuelleIn: Urban Education, 38 (2003) 6, S.708-24Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0042-0859
SchlagwörterCollege School Cooperation; Elementary Education; Elementary School Teachers; English (Second Language); Higher Education; Homework; Preservice Teacher Education; Second Language Instruction; Student Teachers; Tutors; Volunteers; Florida
AbstractDescribes the inception and progress of a university-public school collaboration in which preservice teachers, working toward endorsement in teaching English to speakers of other languages, volunteer to teach English as a second language students, providing academic support, homework help, language practice, and comprehensive explanations for children who are struggling to learn English or to keep up academically. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Urban Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: