Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Barlow, Angela T. |
---|---|
Titel | Reviewing Made Fun! |
Quelle | In: Mathematics Teacher, 95 (2002) 2, S.98 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0025-5769 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Educational Games; Mathematics Activities; Mathematics Instruction; Middle Schools; Review (Reexamination); Secondary Education; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Educational game; Lernspiel; Mathematics lessons; Mathematikunterricht; Middle school; Mittelschule; Mittelstufenschule; Wiederholungsprüfung; Sekundarbereich; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Presents a mathematics review game appropriate for middle school or high school students that requires all students to participate. (Author/NB) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |