Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enThompson, Marci; Mitchell, Deborah
TitelThe Evolution of School Improvement from the Classroom Teacher's Perspective.
QuelleIn: Journal of School Improvement, 3 (2002) 1, S.51-53Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1530-6631
SchlagwörterAcademic Achievement; Academic Standards; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Excellence in Education; Improvement Programs; Student Evaluation; Student Improvement; Total Quality Management
AbstractHighlights changes that have occurred since 1992 at Elm Dale Elementary School (Greenfield, Wisconsin) through the school improvement process. Describes how teachers have become involved in and developed ownership of the improvement process, and how they have learned to analyze data. Asserts that the school improvement process has changed the school culture and teachers' views of education and student needs. (KP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of School Improvement" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: