Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enField, Trudy; Bernal, Ernesto M.; Goertz, Jeanie
TitelHow Gifted/Talented Students Perceive FOSS Science Program.
QuelleIn: Understanding Our Gifted, 13 (2001) 2, S.3-5Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1040-1350
SchlagwörterExperiential Learning; Gifted; Grade 5; Instructional Material Evaluation; Intermediate Grades; Participant Satisfaction; Science Activities; Science Instruction; Self Contained Classrooms; Special Classes; Student Attitudes; Talent
AbstractStudents in a self-contained gifted and talented fifth grade evaluated three major learning activities of the Full Option Science System (FOSS). Students rated the activities very positively and felt the activities had given them greater confidence to work in groups, to be creative, and to strive to accomplish hard tasks as well as developing their understanding of scientific concepts. (Contains references.) (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Understanding Our Gifted" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: