Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRainforth, Beverly
TitelPreparing Teachers To Educate Students with Severe Disabilities in Inclusive Settings despite Contextual Constraints.
QuelleIn: Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps, 25 (2000) 2, S.83-91Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0274-9483
SchlagwörterBeginning Teachers; Course Content; Field Experience Programs; Higher Education; Inclusive Schools; Knowledge Base for Teaching; Preservice Teacher Education; Regular and Special Education Relationship; Severe Disabilities; Student Teaching; Teacher Certification; Teacher Education Programs
AbstractThis article describes a course intended to prepare special education graduate students to educate students with severe disabilities in inclusive settings. Course methods are guided by the Concerns Based Adoption Model with emphasis on course participants applying course content in public school settings. (Contains references.) (Author/CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of the Association for Persons with Severe Handicaps" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: