Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelLeading from Behind.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 3 (1998) 2, S.25-27Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterActive Learning; Class Activities; Classroom Environment; Cooperative Learning; Group Dynamics; Inclusive Schools; Learner Controlled Instruction; Mixed Age Grouping; Primary Education; Self Esteem; Student Projects; Teacher Student Relationship
AbstractThe Foxfire core practices are woven into all class activities at a multiage, inclusive K-2 class in Asheville (North Carolina), characterized by active learning, small-group work, and peer teaching. Students are more motivated and have higher self-esteem when they make decisions. All practices met the state's curriculum and testing requirements. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: