Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLewis, Hermine D.
TitelInteractive Influences in the Composing and Comprehending Process of Academically Underprepared College Students.
QuelleIn: Research & Teaching in Developmental Education, 3 (1987) 1, S.50-65Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1046-3364
SchlagwörterBasic Writing; College Students; Higher Education; Reading Improvement; Reading Skills; Reading Writing Relationship; Remedial Instruction; Remedial Reading; Student Attitudes; Teaching Methods; Writing Improvement; Writing Skills
AbstractDescribes a study conducted to determine whether the relationships between reading and writing can serve as the basis of a functional pedagogy to improve the reading comprehension of academically underprepared college students. The study also examined the effects of integrated reading and writing instruction on students' skills and attitudes. (PAA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research & Teaching in Developmental Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: