Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRipich, Danielle N.
TitelChildren's Perception of Roles in Intervention.
QuelleIn: Journal of Childhood Communication Disorders, 12 (1989) 2, S.127-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterArticulation Impairments; Elementary Education; Intervention; Role Perception; Speech Therapy; Staff Role; Student Attitudes; Student Role; Teacher Role; Therapists
AbstractSixteen children (ages 6-9) with articulation disorders expressed their view of the roles of speech-language pathologists, teachers, and children both in classroom and intervention settings. Children had well-demarcated role differences and were consistent in their perspectives of role-related behaviors. Children's responses differed from the predictions of 16 speech-language pathologists. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: