Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGe, Shan'nan; und weitere
TitelA Mixed Assessment: Mentality of College Students Who Are Not Part of the Job Allocation System.
QuelleIn: Chinese Education: A Journal of Translations, 22 (1989) 2, S.9-13Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Graduates; Competition; Employment; Equal Opportunities (Jobs); Foreign Countries; Government School Relationship; Higher Education; Job Placement; Opinions; Sex Discrimination; China
AbstractReports on China's State Education Commission job placement experiment designed to place college graduates. Provides direct quotations from students to indicate student acceptance of or opposition to the program. Suggests that, while competition ensures success for the best students, sex discrimination and use of family connections are still problems. (KO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: