Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhiteley, T. R.; Faria, A. J.
TitelA Study of the Relationship between Student Final Exam Performance and Simulation Game Participation.
QuelleIn: Simulation and Games, 20 (1989) 1, S.44-64Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAnalysis of Variance; Business Administration Education; Comparative Analysis; Educational Games; Higher Education; Learning Strategies; Literature Reviews; Management Games; Marketing; Performance Factors; Predictor Variables; Research Needs; Test Format; Testing
AbstractDescribes study that investigated the relationship between participation in a business simulation game and performance on a final exam in a principles of marketing course. Past research on business games is reviewed; the use of midterm exam performance level as a pretest variable is explained; and question classification is described. (44 references) (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: