Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCoya, Liliam de Barbosa; Perez-Coffie, Jorge
Titel"Mastery Learning" Como Metodo Psicoeducativo para Ninos con Problemas Especificos de Aprendizaje. ("Mastery Learning" as a Psychoeducational Method for Children with Specific Learning Problems.)
QuelleIn: Hispanic Journal of Behavioral Sciences, 4 (1982) 4, S.503-10Verfügbarkeit 
Sprachespanisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Analysis; Elementary Education; Grade 4; Learning Problems; Mastery Learning; Psychoeducational Methods; Puerto Ricans; Reading Difficulties; Reading Instruction; Puerto Rico
Abstract"Mastery Learning" was compared with the "conventional" method of teaching reading skills to Puerto Rican children with specific learning disabilities. The "Mastery Learning" group showed significant gains in the cognitive and affective domains. Results suggested Mastery Learning is a more effective method of teaching reading skills to children with learning disabilities. (Author/NQA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: