Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRoehler, Laura R.; Duffy, Gerald G.
TitelMatching Direct Instruction to Reading Outcomes.
QuelleIn: Language Arts, 59 (1982) 5, S.476-80Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Classroom Techniques; Educational Objectives; Information Seeking; Learning Theories; Literature Appreciation; Outcomes of Education; Reading Instruction; Teaching Methods; Vocabulary Development; Word Recognition
AbstractExamines four important outcomes of reading instruction--to enjoy and appreciate reading, to understand reading's communication function, to find information, and to develop word recognition and comprehension strategies--and illustrates how direct instruction varies qualitatively from outcome to outcome. (RL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: