Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLein, John N.; und weitere
TitelThe Faculty and Continuing Medical Education: An Attitude Study.
QuelleIn: Journal of Medical Education, 56 (1981) 9-1, S.737-41Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCompensation (Remuneration); Faculty Development; Faculty Promotion; Higher Education; Medical Education; Medical School Faculty; Professional Continuing Education; Rewards; Surveys; Teacher Attitudes
AbstractMeager or nonexistent faculty reward systems are seen as hampering continuing medical education programs conducted by U.S. medical schools. A survey conducted by faculty members of the University of Washington Division of Continuing Medical Education to ascertain the importance of a faculty reward system is discussed. (Author/MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: