Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inZhao, Yong
TitelCould the Pandemic Change Education for the Better?
QuelleIn: Educational Leadership, 79 (2021) 1, S.26-31 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; Educational Change; Educational Improvement; Standardized Tests; Distance Education; Electronic Learning; Educational Benefits; Futures (of Society); Educational Trends
AbstractCOVID-19 has turned schooling into a universal large-scale experiment. Education systems, schools, and classrooms have had to stop many old practices and invent new ones. These changes were difficult and undertaken in a period of social crisis. However, as teachers return to school this fall, it would be a great mistake to slip back into pre-pandemic ways of functioning. This article discusses why some of what was stopped, like state standardized testing in some cases, should not be returned to and some of what was built or ramped up, like certain aspects of remote learning, should continue. (ERIC).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: