Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBourne, Janet
TitelPlanning for Sustainability from the Outset
QuelleIn: Teachers and Curriculum, 16 (2016) 2, S.37-43 (7 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN2382-0349
SchlagwörterSustainability; Instructional Innovation; Gifted; Talent Development; Faculty Development; Educational Change; Teamwork; Power Structure; Educational Planning; Foreign Countries; New Zealand
AbstractWhat are the elements of professional learning that lead to an increase of the likelihood of new learning and understandings being embedded into teacher practices? This article details some of the strategies the author has successfully employed to establish a context whereby an innovation would be sustained past the time of the Ministry Gifted and Talented Education contract. A "wedge model" was adopted so that over time, the balance of responsibility and power shifted from her as facilitator, to the staff through a range of collaborative processes. (As Provided).
AnmerkungenWilf Malcolm Institute for Educational Research. Faculty of Education, University of Waikato, Private Bag 3105, Hamilton 3240, New Zealand. Tel: +64-7-858-5171; Fax: +64-7-838-4712; e-mail: wmier@waikato.ac.nz; Web site: http://tandc.ac.nz/tandc
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teachers and Curriculum" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: