Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCarter, Pamala J.; Cowan, Kay W.
TitelConfidence and Preparedness to Teach: Conflicting Perspectives from Multiple Stakeholders
QuelleIn: Metropolitan Universities, 24 (2013) 1, S.47-59 (13 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1047-8485
SchlagwörterStudent Teachers; Career Readiness; Cooperating Teachers; Teacher Educators; Surveys; Comparative Analysis; Differences
AbstractThis article, "Confidence and Preparedness to Teach" is a quantitative study that examines the level of preparedness for the classroom of fifty-seven student teachers. The student teachers, their cooperating teachers, and the professor-in-residence who monitored the placement completed a twenty-four item survey that rated the prospective teacher's preparedness for the classroom. The survey items, aggregated by domains and responses from the three different groups, were compared for responses that were similar and dissimilar. (As Provided).
AnmerkungenIndiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI), 815 West Michigan Street UC 3140E, Indianapolis, IN 46202-5164. Tel: 317-274-5036; e-mail: muj@iupui.edu; Web site: http://muj.uc.iupui.edu/index.htm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Metropolitan Universities" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: