Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inShumway, Larry K.
InstitutionUtah State Office of Education
TitelEducation: Fingertip Facts 2010-11
Quelle(2011), (10 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Enrollment Trends; Mathematics Achievement; Testing Programs; Standardized Tests; Budgets; Financial Support; Costs; Instructional Program Divisions; Teacher Certification; Teacher Salaries; Teacher Student Ratio; Educational Finance; Public Schools; State Boards of Education; Expenditure per Student; Language Arts; Reading Achievement; Racial Differences; Gender Differences; Socioeconomic Status; Limited English Speaking; Special Education; Asian American Students; African American Students; Hispanic American Students; American Indian Students; Pacific Islanders; White Students; Taxes; Tuition; Fees; Disabilities; Transportation; Educational Administration; Maintenance; Student Personnel Services; Utah
AbstractThis paper offers facts and figures on Utah's education status for the school year 2010-2011. This paper contains the following: (1) Core CRT Language Arts Testing, 2010; (2) Core CRT Mathematics Testing, 2010; (3) 2010 Public Education General Fund--Funding by Source and Expenditures by Function; (4) 2009-10 Public School Enrollment Demographics; (5) Public Schools by Grade Level 2009-10; (6) Number of Licensed Educators; (7) Median Teacher Salary; (8) Pupil-Teacher Ratio; (9) Value of the WPU, 2010-11 School Year; (10) Per Pupil Spending in Perspective, 2008; (11) Public School Enrollment (October 2010); (12) Education Contacts; and (13) Utah State Board of Education. [For 2010 report, see ED537742.] (ERIC).
AnmerkungenUtah State Office of Education. 250 East 500 South, P.O. Box 144200, Salt Lake City, UT 84114-4200. Tel: 801-538-7500; Web site: http://www.schools.utah.gov
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: