Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenAmos, Jason (Hrsg.)
InstitutionAlliance for Excellent Education
TitelStraight A's: Public Education Policy and Progress. Volume 6, Number 14
Quelle(2006), (8 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterHigh Schools; Graduation Rate; Grants; Public Education; Secondary School Curriculum; Newsletters; Public Policy; Educational Policy; African American Students; Males; Middle Schools; Reading Programs; Racial Differences; White Students; College Preparation; Literacy Education; Achievement Gap; Competition; Outcomes of Education; Alabama
Abstract"Straight A's: Public Education Policy and Progress" is a biweekly newsletter that focuses on education news and events both in Washington, DC and around the country. The following articles are included in this issue: (1) "Who's Counted? Who's Counting?": New Alliance Report Examines Graduation Rate Reporting, Addresses Public Confusion, Presents Policy Solutions; (2) Improving Literacy in Middle and High Schools: Taking the Alabama Reading Initiative to the Next Level; (3) "Public Education and Black Male Students": Report Finds Large Graduation Gaps Between White and Black Male Students; (4) "Keeping Our Edge": U.S. High Schools Don't Prepare Students to Compete Internationally, Say Most Americans; and (5) New Grant Program Open to College Students Who Complete a Rigorous High School Curriculum. (Contains 1 footnote.) (ERIC).
AnmerkungenAlliance for Excellent Education. 1201 Connecticut Avenue NW Suite 901, Washington, DC 20036. Tel: 202-828-0828; Fax: 202-828-0821; Web site: http://www.all4ed.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: