Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionHaywood County Consolidated Schools, Waynesville, NC.
TitelConstruction--Math. Haywood County's Vocational-Math-Science Curriculum Alignment Project.
Quelle(1985), (47 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Behavioral Objectives; Building Trades; Construction (Process); Curriculum Development; Evaluation Criteria; Housing; Industrial Arts; Integrated Curriculum; Mathematics Skills; Secondary Education; Trade and Industrial Education
AbstractA curriculum alignment chart is presented that translates mathematics goals/indicators into related vocational skills for the construction course in the secondary vocational education curriculum. The chart contains three columns that correlate (1) vocational education performance indicators, (2) vocational education competency and mathematics skill/concept, and (3) relevant mathematics competency indicators. A page that corresponds to the chart provides suggestions for instructing students in the skills listed on the chart and sample learning activities consisting of a variety of test items. Resource materials for teachers are also cited where appropriate. (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: