Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFrye, Thomas M.; und weitere
InstitutionCommunity School District 23, Brooklyn, NY.
Titel1979 Evaluation Report--Title I.
Quelle(1979), (51 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterCompensatory Education; Compliance (Legal); Early Childhood Education; Educationally Disadvantaged; Elementary Education; English (Second Language); Federal Programs; Junior High Schools; Parent Participation; Program Descriptions; Program Evaluation; Remedial Mathematics; Remedial Programs; Remedial Reading; New York (New York)
AbstractThis document evaluates a five component title I program supported by Community School District 23, Brooklyn, New York. The five components were (1) Mathematics Program for third through eighth graders; (2) Reading Laboratories Program for third through eighth graders; (3) Early Childhood Program for Kindergarten through second graders; (4) English as a Second Language Learning Centers for bilingual first through eighth graders; and (5) Parent Involvement Program designed to service parents of Title I students. Each program was evaluated through interviews and classroom observations to determine if funding guidelines were met. All components were found to be functioning according to guidelines, and recommendations were made for program recycling. Data collection instruments are included. (MK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: