Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEvaul, Thomas; und weitere
TitelImplementing Alternative Approaches to Accountability: The Maryland Experience.
Quelle(1977), (20 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAccountability; Community Involvement; Competency Based Education; Curriculum Evaluation; Decision Making; Educational Assessment; Educational Objectives; Elementary Secondary Education; Parent Participation; Pilot Projects; Special Education; Maryland
AbstractThe Maryland Alternative Accountability Pilot Project is described and analyzed. First, the conceptual framework on which the project was based is presented. This includes the background and circumstances that provided the impetus, project goals, resource allocation, and project management. Each of the following phases is then briefly discussed: development of school-level goals and objectives, development of the school-based assessment techniques, the implementation of the assessment, and the data recording. The roles of the consultants, principals, and teachers within each of these phases are described. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: