Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBeck, Eugene J.
InstitutionWisconsin Univ. Center, Fond Du Lac.
TitelA Self-Paced Instructional Approach for Engineering Descriptive Geometry.
Quelle(1976), (38 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Beigabengrafische Darstellungen; Tabellen
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; College Mathematics; Course Descriptions; Curriculum; Engineering; Geometry; Higher Education; Individualized Instruction; Instructional Materials; Learning Activities; Mathematics Education
AbstractThese materials, used in a self-paced course in engineering descriptive geometry for freshman and sophomore college-level students, cover three modules: basic spatial relationships; intersections, parallelism, and perpendicularity; and graphic analysis and development. Each module contains five instructional units. Each unit includes a rationale, a set of performance objectives, the evaluation criteria, and a list of assignments to be completed. The learning activities specified for each unit include viewing a slide-tape program, completing reading assignments in the text and in supplementary publications, and solving problem sets. A short introduction to each module gives an overview of topics being covered, specified the text being used, and describes the general evaluation procedures for the module. (DT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: