Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPadhye, Nilakantha Rao
InstitutionUnited Nations Educational, Scientific, and Cultural Organization, Paris (France). International Inst. for Educational Planning.
TitelFinancing First-Level and Second-Level Education in Nepal. Financing Educational Systems: Specific Case Studies 8.
Quelle(1976), (99 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAttendance; Costs; Decentralization; Developing Nations; Educational Administration; Educational Change; Educational Finance; Elementary Secondary Education; Enrollment Trends; Expenditure per Student; Finance Reform; Tables (Data); Nepal
AbstractThe main objectives of this report are to analyze the Nepalese experience in educational finance between 1965-66 and 1969-70 while a major educational reform was being implemented; to assess the general effects of the decentralization of educational finance on the levels and sources of finance; to assess the effects of this decentralization on first- and second-level school enrollments in areas where universal, free, compulsory education was introduced and to compare them with other areas; and to evaluate the differences in achievement between the areas. (Author/IRT)
AnmerkungenIIEP Publications, 7-9 rue Eugene-Delacroix, 75016 Paris, France (6.00 francs)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: