Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLund, Cherie; Wolff, Chanelle
InstitutionHighline Public Schools, Seattle, WA.
TitelExploration with Garbage. [Project ECOLogy ELE Pak, Lund and Wolff Pak].
Quelle(1976), (34 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Conservation (Environment); Elementary School Science; Environmental Education; Instructional Materials; Kindergarten; Natural Resources; Units of Study; Waste Disposal; Wastes
AbstractThis is one of a series of units for environmental education developed by the Highline Public Schools. This unit is concerned with the topic of garbage. The eleven lessons explore what garbage is, problems of littering, ways to reduce garbage, and ways to use garbage. The materials were designed to be used with kindergarten pupils, but could be used effectively in lower elementary grades as well. Each lesson includes the concept of the lesson, materials needed, notes to the teacher, procedure, and evaluation activities. In addition, a number of extra activities are suggested. These materials were tried and evaluated; evaluation data may be obtained from the Highline Public Schools. (RH)
AnmerkungenHighline Public Schools, Instructional Division, Project ECOLogy ESEA Title III, Bill Guise, Director, 15675 Ambaum Blvd., S.W., Seattle, WA 98166 ($2.50)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: