Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCavanagh, Gray C.; Trip, Gus Van Vierssen
InstitutionOntario Council of Teachers of English, Toronto (Ontario).
TitelEvaluation and the New Freedom in Grade XIII English.
Quelle12 (1970) 2, S.22-23 (8 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Freedom; Achievement Tests; College Admission; College Entrance Examinations; Educational Objectives; English Instruction; Grading; High School Students; Individual Needs; Individual Testing; Individualized Programs; Inservice Teacher Education; Objective Tests; Standardized Tests; Student Evaluation; Student Needs; Test Reliability; Testing Problems
AbstractTests are inevitably designed to measure students and therefore will affect both teaching techniques and the student's concept of what is important in learning. Standardized, objective high school English tests, which neglect the individual's needs or accomplishments, limit classroom freedom and the natural course of the curriculum. An integral component of the teaching process meaningful evaluation must grow out of the teaching situation and relate to such learning objectives as personal sensitivity, imagination, and creativity. An evaluation profile, whether designed to facilitate grading or college entrance decisions, is ideally based on multiple criteria (i.e., creative writing, individual projects, and participation in debates), accumulated by more than one method (i.e., multiple marking--weighing the reactions of several assessors to student work), and carried out over a long period of time. (MF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: