Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Cooper Stein, Kristy; Kim, Taeyeon |
---|---|
Titel | Teacher collaborative inquiry and democracy in schools. Possibilities and challenges. |
Quelle | Aus: Styron, Ronald A. (Hrsg.); Styron, Jennifer L. (Hrsg.): Comprehensive problem-solving and skill development for next-generation leaders. Hershey, PA, USA: Business Science Reference (2017) S. 255-276
PDF als Volltext |
Reihe | Advances in business strategy and competitive advantage (ABSCA) book series; Premier reference source |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-5225-1968-3; 978-1-5225-1969-0 |
DOI | 10.4018/978-1-5225-1968-3 |
Schlagwörter | Führungsstil; Fallstudie; Weiterführende Schule; Lehrer; Demokratie; Kooperativer Führungsstil; USA |
Erfasst von | ZBW - Leibniz-Informationszentrum Wirtschaft, Kiel |
Update | 2017/4 |