Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Pellegrino, James W. (Hrsg.); Chudowsky, Naomi (Hrsg.); Glaser, Robert (Hrsg.) |
---|---|
Institution | National Research Council. Committee on the Foundations of Assessment; National Research Council. Board on Testing and Assessment; National Research Council. Center for Education; National Research Council. Division of Behavioral and Social Sciences and Education |
Titel | Knowing what students know. The science and the design of educational assessment. |
Quelle | Washington, DC: National Academy Pr. (2001), XIV, 366 S. |
Beigaben | Literaturangaben S. 315-347; grafische Darstellungen |
Zusatzinformation | Inhaltsverzeichnis |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 0-309-07272-7 |
Schlagwörter | Bildungsforschung; Forschungsdesign; Forschungsmethode; Forschungsplanung; Methodologie; Denken; Kognition; Forschungspolitik; Schulforschung; Schulleistung; Lernen; Lerntheorie; Peer Group; Curriculum; Messung; Statistik; Auswahlverfahren; Bewertung; Messtheorie; Informationssystem |
Erfasst von | Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin |
Update | 2003_(CD) |