Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Farmer, Edgar I.; Taylor, Raymond G.; Hwang, Li-Shyung |
---|---|
Titel | A qualitative study of vocational and technical education in Zimbabwe. |
Quelle | In: Convergence, 29 (1996) 1, S. 75-81 |
Beigaben | Literaturangaben 3 |
Sprache | englisch; französische Zusammenfassung; spanische Zusammenfassung |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0010-8146 |
Schlagwörter | Bildungspolitik; Berufsausbildung; Berufsbildung; Simbabwe |
Abstract | Short version of a research report about the present situation of vocational education "in four main areas such as agricultural education; building and mechanical trade; business, office and secretarial studies; and home economics." (DIPF/Text übernommen). |
Erfasst von | DIPF | Leibniz-Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, Frankfurt am Main |
Update | 1998_(CD) |