Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDi Pierro, Marianne
TitelPersonalizing Academic Misconduct: An Approach for the Graduate Classroom
QuelleIn: Journal of Faculty Development, 25 (2011) 2, S.39-44 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0736-7627
SchlagwörterGraduate Students; Plagiarism; Cheating; Integrity; Ethics; College Faculty; Higher Education; Intellectual Property; Surveys
AbstractPlagiarism is an equal opportunity transgression. Repercussions impact students and extend to faculty and their respective colleagues. Plagiarism sullies communities of scholars and thinkers, violates standards of excellence and integrity, and sets poor examples for future scholars. Its frequency lends to a certain evident but dangerous normalization. This paper explores the overt nature of the impact and discusses strategies that professors can impart to graduate students to inform them about ethical obligations to the research process. (As Provided).
AnmerkungenNew Forums Press, Inc. P.O. Box 876, Stillwater, OK 74076. Tel: 405-372-6158; Fax: 405-377-2237; e-mail: info@newforums.com; Web site: http://www.newforums.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Faculty Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: