Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTour, Rachel
TitelRead Them Now
QuelleIn: Chronicle of Higher Education, 54 (2008) 41, (1 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0009-5982
SchlagwörterStellungnahme; University Presses; Editing; Content Analysis; Book Reviews; Reputation; Scholarship; Writing (Composition); Power Structure; Tenure; College Faculty; Time Management
AbstractUniversity presses have largely abdicated the job of substantive editing to outside readers, who write reports evaluating the quality of the work and offering both major and minor editing suggestions. Editors develop a cadre of readers they know they can trust, who will be fair, rigorous, and prompt with their reports. The author particularly discusses timeliness, noting that a month can pass quickly for an editor, but they drag by for the authors, especially those whose tenure and promotion may, in part, be dependent on the reviews from outside readers, and stresses the importance of not accepting a manuscript for review that cannot be accomplished within the requested timeframe. (ERIC).
AnmerkungenChronicle of Higher Education. 1255 23rd Street NW Suite 700, Washington, DC 20037. Tel: 800-728-2803; e-mail: circulation@chronicle.com; Web site: http://chronicle.com/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Chronicle of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: