Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEssex, Christopher; Cagiltay, Kursat
TitelEvaluating an Online Course: Feedback from "Distressed" Students.
QuelleIn: Quarterly Review of Distance Education, 2 (2001) 3, S.233-39Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1528-3518
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Computer Mediated Communication; Distance Education; Higher Education; Interaction; Online Systems; Student Attitudes; Student Reaction; Teacher Student Relationship; Web Based Instruction; World Wide Web
AbstractPresents results of a systematic effort to collect student feedback on a Web-based distance education course offered by a major university. Findings show some students experienced what Hara and Kling (2000) call distance education student "distress" and, while they found the course to be a satisfactory educational experience overall, students were "distressed" by technological challenges, ambiguous instructions, and online interactions with the instructor. (Author/AEF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Quarterly Review of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: