Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTallerico, Marilyn
TitelUniversity Takes Seriously its Role in Promoting K-12 Reform.
QuelleIn: Journal of Staff Development, 18 (1997) 2, S.20-23Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0276-928X
SchlagwörterAdministrator Education; Educational Change; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Graduate Study; Higher Education; Leadership Training; Preservice Teacher Education; Staff Development
AbstractSyracuse University models effective adult learning and professional development practices in its leadership program for K-12 educators. Its newly redesigned graduate program helps break down longstanding barriers between teacher and administrator preparation, emphasizing core functions of schools (teaching and learning). This paper examines key program reforms, describes the meaning of those reforms, and presents implications for staff developers. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Staff Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: