Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDooley, Larry M.
TitelBarriers and Inducements to Grant Related Activity by a College of Education Faculty.
QuelleIn: Research Management Review, 7 (1995) 2, S.10-24Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1068-4867
SchlagwörterCollege Administration; College Faculty; Competition; Grantsmanship; Higher Education; Incentives; Organizational Climate; Proposal Writing; Research Administration; School Surveys; Schools of Education; Teacher Attitudes; Work Environment
AbstractA survey of tenure-track faculty in the Texas A & M University college of education investigated attitudes concerning the environment for grantsmanship. Results indicate the need for a system providing faculty with assigned time for proposal development, provision of start-up money for competitive grant-writing, equal emphasis on grant writing and receipt of award, and a college grants office. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research Management Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: