Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Rauch, Margaret |
---|---|
Titel | Revisiting the Student Experience (Open to Suggestion). |
Quelle | In: Journal of Reading, 37 (1994) 7, S.594-95 |
Beigaben | Tabellen |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0022-4103 |
Schlagwörter | Stellungnahme; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Higher Education; Learning Strategies; Secondary Education; Study Skills; Teacher Student Relationship Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Learning methode; Learning techniques; Lernmethode; Lernstrategie; Sekundarbereich; Studientechnik; Teacher student relationships; Lehrer-Schüler-Beziehung |
Abstract | Discusses what a reading and study skills teacher learned from revisiting the classroom herself as a student, and how she used the experience in her teaching. (SR) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |