Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLockhart, Estes
TitelHeavy Grades? A Study on Weighted Grades.
QuelleIn: Journal of College Admissions, (1990) 126, S.9-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAchievement Rating; College Admission; College Bound Students; Grades (Scholastic); Grading; High School Students; High Schools; Rating Scales; Report Cards; Scaling; Scoring; Student Evaluation; Surveys
AbstractExamined practice of weighting grades to reflect class difficulty in literature in Maryland high schools, and particularly the Frederick County Maryland school system. Surveyed impact of reworked grades, teachers' attitudes, and parents' attitudes. Concluded weighting to be advantageous in college admission. (ABL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: