Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTaylor, Barbara E.
TitelWhen Boards Become Part of the Campus Community...They Become More Effective Boards.
QuelleIn: Educational Record, 70 (1989) 3-4, S.13-16Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Effectiveness; College Administration; College Presidents; Governance; Governing Boards; Higher Education; Institutional Characteristics; Liberal Arts; Private Colleges; Surveys; Trustees; Values
AbstractA study of governing board effectiveness in private liberal arts and comprehensive colleges is discussed. Effective boards manifest their concern for community in three ways: they enact institutional values; consult with key constituencies; and judge their own performance in terms of their relationships with others. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: