Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enChan, Lorna K. S.; und weitere
TitelEffect of Cognitive Entry Behavior, Mastery Level, and Information about Criterion on Third Graders' Mastery of Number Concepts.
QuelleIn: Journal for Research in Mathematics Education, 19 (1988) 5, S.439-48Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Elementary Education; Elementary School Mathematics; Grade 3; Mastery Learning; Mathematics Achievement; Mathematics Instruction; Research Reports; Student Characteristics; Teaching Methods
AbstractExamined were the effects of student cognitive entry behavior, prescribed mastery level, and information about criterion on mathematics achievement. Studied were 36 third graders assigned to four levels of being informed. Findings differed for children at low and high entry levels. (MNS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: