Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMartin, Robert A.; und weitere
TitelPerceived Communications and Support Linkages of High School Principals and Vocational Agriculture Teachers.
QuelleIn: Journal of the American Association of Teacher Educators in Agriculture, 27 (1986) 1, S.18-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Communication Problems; Community Resources; Community Support; Principals; Secondary Education; Student Attitudes; Teacher Attitudes; Vocational Education Teachers
AbstractThis study found no statistically significant differences between the perceptions of principals and teachers regarding the following items: community support for the school and the vocational agriculture program, and the use of community resources. Differences were found in teacher enthusiasm for the program, student interest, free exchange of information, and student feedback. (CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: