Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDwyer, Francis M.; De Melo, Hermes
TitelA Systematic Assessment of the Effect of Visual Testing of Visualized Instruction: A Justification for Instructional Congruency.
QuelleIn: Journal of Visual/Verbal Languaging, 4 (1984) 1, S.53-66Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Evaluation Methods; Graphs; Higher Education; Intermode Differences; Research Methodology; Tables (Data); Teaching Methods; Test Format; Testing; Verbal Stimuli; Visual Learning; Visual Stimuli
AbstractThis investigation evaluated performance of university students on visual and nonvisual versions of an achievement test. Two experimental designs assessed the effects and interactions between visual and nonvisual instructional modes, order of drawing test (before or after verbal/visual achievement test), and mode of drawing test (verbal cued or free recall). (MBR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: