Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFoster, James A.; Reid, Jane
TitelHumor and Its Relationship to Students' Assessment of the Counsellor.
QuelleIn: Canadian Counsellor, 17 (1983) 3, S.124-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Students; Counseling Effectiveness; Counseling Techniques; Counselor Evaluation; Foreign Countries; Higher Education; Humor; Student Attitudes; Canada
AbstractExamined the use of humor in counseling. Students (N=93) viewed a simulated counseling session containing facilitative counselor humor, nonfacilitative humor, or no humor. Results indicated that nonfacilitative humor is less desirable than facilitative humor or no humor in terms of counselor evaluation, but not in terms of client understanding. (WAS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: