Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrand, Manny
TitelEffects of Student Teaching on the Classroom Management Beliefs and Skills of Music Student Teachers.
QuelleIn: Journal of Research in Music Education, 30 (1982) 4, S.255-65Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperating Teachers; Discipline; Educational Research; Higher Education; Music Education; Student Teacher Attitudes; Student Teachers; Student Teaching
AbstractDoes the music student teaching experience affect student teachers' classroom management beliefs and skills, and as a result of student teaching, do the classroom management beliefs and skills of music student teachers and their cooperating teachers become more congruent? Research indicates that student teaching does not affect student teacher management beliefs and skills. (Author/AM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: