Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSherwood, Robert D.; Herron, J. Dudley
TitelEffect on Student Attitude: Individualized IAC Versus Conventional High School Chemistry
Quelle(1976)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAttitudes; Chemistry; Educational Research; Individualized Instruction; Interdisciplinary Approach; Science Education; Secondary Education; Secondary School Science; Student Attitudes; Teaching Methods
AbstractAttitudes of high school students were measured after one semester of a conventional lecture chemistry course and again after a second semester using Interdisciplinary Approaches to Chemistry modules. Results showed that one instrument revealed no significant difference but the other indicated a positive attitude change for each instrument item. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: