Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWalberg, Herbert J.; Rasher, Sue Pinzur
TitelPublic School Effectiveness and Equality: New Evidence and Its Implications
Quelle(1974)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Educational Research; Expenditures; Family Characteristics; Family Environment; Racial Factors; School District Spending; Socioeconomic Influences; Student Teacher Ratio
AbstractSince 1966, support of public schools has been damaged by widely accepted hypotheses built by Coleman, Jencks, and others on inadequate samples and faulty measurement. Describes the research of Herbert Walberg and his associates who are generating diametrically opposed hypotheses from new data. (Editor)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: