Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMunoz, Marco A.; Bacci, Emily
TitelServing At-Risk Urban Middle School Students: The Behavioral Coaches Program.
Quelle(2002), (21 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Failure; Behavior Modification; Behavior Problems; Comprehensive Programs; Conflict Resolution; Discipline Problems; Dropouts; High Risk Students; Interpersonal Competence; Intervention; Middle School Students; Middle Schools; Program Effectiveness; Suspension
AbstractThe Behavioral Coaches (BC) is a comprehensive program designed to assist those students who demonstrate significant behavioral difficulties in school and are at serious risk of school failure or of dropping out of school. BC provided direct services to middle schools identified by the District as being in need of additional school support for their students. The BC program has behavior coaches who worked directly with the schools and the students to redirect behavior; defuse crisis behavior; mediate conflicts; and teach appropriate social skills. The findings of this study showed a significant decrease in the number of out-of-school suspensions both at the school and student level. Implications for practice and future research are discussed. (Contains 19 references and 3 tables.) (Author/JDM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: