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Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
This booklet explains the actions that college or university administrators should take if their institution is subject to an inspection by the Occupational Safety and Health Administration (OSHA) for possible health or safety violations. After providing a fictional case study and an explanation of the OSHA inspection process, the booklet reviews procedures that institutions should follow. Institutions should: (1) have in place a policy regarding warrantless inspections; (2) ask OSHA what prompted the inspection; (3) set conditions for the inspection; (4) establish control over the inspection; (5) volunteer little if any information to the inspector; (6) if necessary, halt the inspection to consult with counsel; (7) before the inspectors leave, ask what they plan to report; (8) begin preparing a response as soon as the inspection is completed; (9) review any citations carefully; (10) if a citation is issued, request a conference with the OSHA Area Director; (11) contest citations if there is reason to believe they are in error; and (12) where appropriate, settle the OSHA claim and include exculpatory language in the settlement. (MDM)
Anmerkungen
National Association of College and University Attorneys, One Dupont Circle, N.W., Suite 620, Washington, DC 20036 ($6.50).
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Standortunabhängige Dienste
Barber, Charles K.: What To Do When OSHA Comes Calling. 1991.
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