Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionNew York State Education Dept., Albany. Information Center on Education.
TitelDistribution of High School Graduates and College-Going Rate, New York State, Fall 1984.
Quelle(1984), (28 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; College Attendance; College Bound Students; Enrollment Trends; Geographic Distribution; High School Graduates; Higher Education; In State Students; Out of State Students; Private Schools; Public Schools; State Surveys; New York
AbstractData concerning the college attendance and the distribution of 1983-1984 high school graduates of New York's public and nonpublic schools are presented. The data were secured through the Education Department's Basic Educational Data System and reflect the status of graduates in fall 1984. Tables cover the following: trends in the college-going rate of high school graduates during 1970-1984; the types of institutions attended by public and nonpublic high school graduates during 1970-1984; trends for in-state and out-of-state college attendance for graduates of public/nonpublic schools; and the number and distribution of graduates entering employment, the military, or two- and four-year institutions (in New York or outside New York) by New York county and region. (SW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: