Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOklahoma Curriculum Improvement Commission, Oklahoma City.; Oklahoma State Dept. of Education, Oklahoma City.
TitelYouth With Wheels and Their Responsibilities. A Combined Teacher Guide and Student Handbook for Pre Driving Age Students.
Quelle(1982), (387 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lernender; Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Accident Prevention; Bicycling; Bus Transportation; Child Responsibility; Driver Education; Instructional Materials; Interdisciplinary Approach; Laws; Learning Activities; Pedestrian Traffic; Safety Education; Secondary Education; Social Problems; Student Responsibility; Traffic Safety; Vehicular Traffic
AbstractThe purpose of this guide is to help pre-driving age students understand the responsibilities inherent in using public streets and highways. Materials, which can be integrated into existing secondary school courses, are divided into nine chapters covering traffic rules and signs; alcohol and drugs; safety on buses, skateboards, multigeared bicycles, mopeds, motorcycles and cars; and pedestrian safety. Each chapter contains safety tips, excerpts of Oklahoma state laws, and a wide variety of activities such as games, puzzles, charts, field trips, and discussions. A resource and material list concludes the guide. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: